Gå til innhold

Intervju med Astrid Schöffel.

13.10.14

010Homam og Maryam i gruppe 12 har intervjuet Astrid. Rahwa har vært fotograf.

Hva er jobben din?

Jeg er leder for norskavdelingen.

Er du ansatt på kontoret, eller er du lærer også?

Jeg er bare ansatt på kontoret. Jeg er ikke lærer.

Hvor lenge har du jobbet her?

Jeg har jobbet her siden 2013 ( fra februar 2013)

Hva liker du best å gjøre på jobben?

Jeg liker meg best når jeg kan snakke med elevene.

Hva liker du å gjøre i fritiden?

Jeg liker å slappe av.  Jeg liker å være sammen med familien. Jeg har en datter som har en liten baby. Jeg er bestemor.

 

 

2 kommentarer leave one →
  1. Heyam Shebib permalink
    14.10.14 08:11

    Ja ja ,hun er veldig ærlig på jobben hennes ,jeg liker hun og hun er sååååå flink leder

    • Astrid Vadset-Schöffel permalink
      16.10.14 14:23

      Tusen, tusen takk!

Legg igjen en kommentar